2013. szeptember 1., vasárnap

Írisz technika

Tegnap találtam ezt a nagyon jó kis technikát EZEN AZ OLDALON (sablonokat is itt találhatsz) és ki is próbáltam (végeredmény a képen)! 

A lényeg:
1. Nyomtass ki egy tetszőleges sablont! Én elsőre olyat választottam, ahol nem kell túl kicsire hajtogatni a papírokat.
2. Végy egy papírt (én fekete kartont használtam) és vágj rá tetszőleges formát. Nekem négyzet lett, de lehet akár szív is, kör is, felhő is, bármi, amit szeretnél. 
3. A sablont és a kartont tűzd össze gémkapoccsal. 
4. Mérj és vágj, majd hajtsd félbe a színes papírokat és ragaszd a kartonodra. A sablonon be vannak számozva a háromszögek, szóval csak a sorrendre kell ügyelned. 
5. Fordítsd meg a képet és gyönyörködj! ;) Ha el szeretnéd tüntetni a hátulján lévő papírkupacot, akkor ragaszd rá egy másik kartonra (vagy ragaszd le valamilyen lappal). 


Ha különleges füzetborítóra, könyvborítóra, képre vágysz, akkor az írisz technikával könnyedén elkészítheted! Azt hiszem, hamarosan átöltöztetem a határidőnaplómat is ;)


Miért jó ez a technika? Mert, nem igényel különösebb kézügyességet és minimális anyagköltségből látványos végeredményre számíthatsz!
Miért rossz? Mert a ragasztó gyorsan szétfolyik a papíron, szóval óvatosan kell bánni vele!

Ha kipróbálod, akkor jó szórakozást hozzá! 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése